Sunday, December 4, 2022

行善 2022 - 2/2

2022年已接近完結,今年食粥食飯心裏好清楚,已成定局.

投資回報減少, 但行善不能停




不是炫耀, 只是拋磚引玉, 希望大家更主動去幫忙有需要人士🥰

無論任何形式, 或多或少, 我在這裏衷心說聲『謝謝大家』.

<行善 2022 - 1/2>

2 comments:

  1. 執鞭者, 你係何方高人? 😂
    1) 捐款十萬以上, 有上鏡;
    2) 懂Monte Carlo模擬呢個term (through Duncan's group);
    3) 堅持買港股, 捐助本地慈善機構 (好似未有提及過買美利堅帝國既企業)
    無論如何, 感謝你對本地既支持!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係何方高人?

      高人...身高不過六尺, 普通人一個.

      1) 捐款十萬以上, 有上鏡;

      捐款😌...好多有心人用無名氏方式捐贈更多.

      十萬🤑...暫冇不良嗜好, 不煙不酒, 無名錶, 無超跑, 低耗生活, 能力範圍之內, 只是每月留起數千,集中一次回饋社會

      上鏡...本人相貌平庸, 衣著簡陋, 真人絕不上鏡🥸.
      手機拍攝,更改容易, 這分明是偷圖做假.

      我承認在此分享有沽名釣譽之嫌😡, 只希望大家正面看人生,多幫助有需要的人🥹.
      (不一定是錢銀角度,有時撳住部𨋢多半秒, 說一聲『慢慢』, 對方心中應感到愉快的一刻👏).

      3) 懂Monte Carlo模擬呢個term.

      得個講字,其實我唔識使用...蒙地卡羅🏎️就知道是在歐洲🌍.

      3) 堅持買港股,...(好似未有提及過買美利堅帝國既企業)

      香港長大, 比較熟悉本地企業, 輸是自己眼光差, 贏只是好彩.

      手上只有極少量Starbucks☕, TSM已沽🖱️ - 因個人不睇好受多國政治影響的企業.

      仍在跟隨各位前輩高手學習各式各樣美股(花多眼亂); 小學雞一名, 時俗淺薄, 不敢獻醜😅.

      多謝留言🙏.

      Delete

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。