Friday, December 30, 2022

輸到八八九九 ⋯ $88.89 (31Oct2022).

人性係鍾意幸災樂禍,睇人PK最開心,包括我自己,例如係網上睇人炒車,然後做鍵盤戰士⋯以下是我今年10月尾輸到PK的分享希望大家睇完之後開心迎接2023😁

今年的十月三十一日,  真係輸到八八九九,  想走佬避債,可惜封關冇得走,竹篙灣社區隔離營又冇晒位,諗住入到去三餐免費,又有免費上網,收數佬搵我唔到,亦都唔會入去竹篙灣噴漆。

小炒王戶口(該戶口今年4月1 [愚人節]號開始買賣,貪佢交易成本最低,手續費夠平)

如果輸$88.89就好簡單,$100蚊有找⋯🤪

事實輸多幾個零..當天收市小炒王個戶口總數輸咗88萬8千9🙀..

88.89真係非常接近八八九九😹




昨天晚上的圖表


收市唱歌仔,可惜唔係Queen 個支We Are the Champions

輸到要唱⋯ 拎冧六

拎冧六 長衫六

高腳七 一隻大頭六

二三更通處逛去搵吓節目

日夜賭場內侍候

生意唔撈我兩頭遊

我既錢輸晒 哎呀 真係冇收

呢舖真閉翳要想吓計謀....😿👻🤔


週期盈虧(日盈虧)

究竟買賣過乜? 下回分解!

<究竟買賣過乜?>



2 comments:

  1. 今年股市難玩
    暫時冇乜見到邊個贏

    ReplyDelete
  2. 多謝留言分享,其實冇欠「大耳窿」錢,輸少當贏。

    疫情之下家人身體健康才是最重要!

    ReplyDelete

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。