Monday, March 27, 2023

一生人最怕....

 一生人最怕的兩件事….


人快死,錢未用完🙀

錢已用完,還未死😿!


雖然是網上笑話一則,但也是事實!



2 comments:

  1. 第一種情況, 即係叫人要計好退休位, 選擇最好既位行樂
    第二種情況, 太長命搞到爆倉某程度上都有兩種情況, 財務上處理方式:

    - 健康唔好就醫保之類cover (但其實年紀大已無得保, 除非早年儲蓄保, 但肯定早年比得好貴保費)
    - 健康太好就年金 (呢個係驚抗唔到通脹, 年金無抗通脹既)

    師兄覺得保險呢樣野點樣? 我一直對保險呢樣野感到困惑, 覺得其實慳, 用少錢少物質達到高度滿足感係比較可取。

    ReplyDelete
  2. 多謝 Simon 師兄留言, 笑話一則變成嚴肅保險討論. 又是真正的"長線投資" , 中途落車輸硬, 讓我想想 , 另文再大家 "煙酒(研究)..."

    ReplyDelete

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。