Tuesday, November 22, 2022

領展 - 今回見到人哋媽咪叫聲"百無"。

昨晚見到領展港交所通告,領展發行於2027年到期之有擔保可轉換債.

做乜又問人借錢?

重點如下:

交割日期預期為2022年12月12日

到 期 日: 自 發 行 日 期 起 計 滿 五 年  

我應承你,2027年聖誕節之前還錢。

總 佣 金(即 債 券 本 金 額 的 0.75%)

2千4百75萬佣金(疊馬仔搵食要抽水)。

可能提高基金單位的交易流動性:於 債 券 悉 數 轉 換 時 將 予 發 行 的 新 基 金 單 位可將已發行基金單位的數目最多增加約6,460萬,該 數 目(a)將目前已發行基金單位總數增加約3.1%;及(b)將透過轉換而擴大的已發行基金單位數目增加約3.0%。

五年後可能又溝稀咗,即係比例上分少咗!

債券將按面值為2,000,000港元及其超出部分以1,000,000港 元 之 完 整 倍 數 登 記 形 式 發 行

最少2,000,000流動資金先有交易,我荷包$200都冇!


分散資金來源及擴大投資者基礎:除 發 行 人(前 稱Link 2019 CB Limited)於2019年4月已發行於2024年到期的40億港元1.60%可轉換債券(「2024年可轉換債 券」)外,領 展 房 產 基 金 過 往未 曾 發 行 任 何 其 他 可 轉 換 債 券。

2019 年借錢利息1.6%,2022 年借錢利息4.5%,今次利息貴,借少啲(借少7億)


利 息: 債 券 的 利 息 將 按 參 考 範 圍 每 年4.0%至4.5%釐定之息 率 計 算,且 每 季 度 支 付 初 步 轉 換 價: 每 基 金 單 位61.92港 元

估算五年後轉基金單位價值$61.92 , 暫時上午低位$51.1,如五年後見61.92,回報率21.17%,簡單啲除返5,每年平均利息4.234%.


PK寫完睇睇,低位計,又唔見一蚊,今回下晝連粥水都冇埋!





領展利息支出同第一次發行有擔保可換債計數,借少咗七億,利息支出每年多咗八千多萬,這些新債五年利息支出共四億二千多萬,要加幾多租先至補番呢條數?


睇完通告🤯,計完條數😱,心裏面即刻大叫"伯母(百無)"…🤬


冇所謂啦,羊毛出自羊身上,市場有起有跌,其實最緊要領展租戶搵到錢,租戶準時交租,下期租約尺價可以向上調整,作為一個小股東,最緊要依時依候派息夠俾我買碗迷你叉燒飯過活!

資料來源

https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2022/1122/2022112200337_c.pdf

No comments:

Post a Comment

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。