Sunday, November 20, 2022

某基金回報

網上見到以下資料,不作任何評論,但我有以下疑問?

1/ A類單位持有人,本年以來輸咗 -40%,

閣下今年直至11月17日,是否輸多個這個數目(包括收息所得)

2/ 至2015年8月成立以來損失接近18%,

假設2015年8月購入中電,領展,港燈,計埋派息收入,會否損失接近18%?

再假設同一時段,到今天的強積金回報有損失或增加幾多?


有時間大家慢慢計,我是小學🐔一名,亂咁問?唔識答!希望大家唔好介意。


毫無疑問,今年絕大多數人輸錢,但專業基金經理廢寢忘餐日日睇住個大市,輸得多過各位散戶,今晚大家應該瞓得好甜,"髀豬鞍"明天開始加價。

公平少少,話分兩頭,基金經理都係人,手風唔順輸錢好正常,你落場打麻雀都唔會鋪鋪贏,入馬場都唔會場埸中頭馬!


利申,本人沒有肉食牌照,沒有供應"髀豬鞍"。


基金價格

基金單位之表現均由本公司按資產淨值對資產淨值之基準以港元計算。表現乃扣除費用後之淨回報,並已包括股息再投資。本基金於2015年8月10日推出。往績並非將來表現的指標。










資料來源

http://www.vlasset.com/retail2.php?lang=tc

No comments:

Post a Comment

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。