Thursday, November 17, 2022

快餐系列 : 食錯嘢 (友邦 )… 結局

九月購入友邦保險(1299)到今天終於有機會沽出前後72天,即係食足72日麥當勞早餐,真係食到咀都歪!


又係計數時候,今回平均購入價$73.47 ,今早$76.8 沽出,每股賺$3.33,有錢落袋。

72天定期計算,有22.977%,可以收貨。


沽貨另一原因,友邦從低位$58附近會升到$76,前後20天,一定有部份人收錢走人,今回有人食十三么,也有人爆棚,可惜自己策略及出入貨時間不對,唯有食雞糊,好過輸錢。如果唔沽貨,
今日就蜑家雞見水——得個睇(字),
明天就蘇州過後冇艇搭(一定冇艇,星期六無市)!





作天沽出"洛陽鉬業",有15%。



領展已交收,中央結算
21Nov22(星期一)除淨




這個週末終於可以食返個好少少的早餐,唔使再日日捱麥當勞早餐!





No comments:

Post a Comment

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。