Sunday, November 6, 2022

新鴻基….. 巴黎歐萊雅,你值得擁有!

安慰獎

最近四十日內共買賣新鴻基五次...

第一次, 九月尾購入新鴻基, $89.5可惜買早咗一天, 買遲一天再平少少(馬後砲...)

第二次 (安慰獎,純粹好彩), 施政報告當天, 市場期望樓宇減辣,  上午急升, 高位同17天前買入價有5%升幅, 唔使諗即走 $93.75 , 每股利潤$4.25(以定期17天角度計算超過108厘).

第三次, 買入價$89.25 , 平過第一次少少 ($0.25).

第四次, 買入價$86.40,  又平少少.

第五次, 買入價$85.80,  再平少少.

今次均價 $87.15.購入日期10月19號計,30日後收息,如果去到派息當日,冇跌穿這個均價(問題跌幾多,收💰日,17Oct2022)定期計算都幾好!



新鴻基早年跑輸科網股,唯一好處是有息收,今年恆指曾經破萬五,但現時新鴻基一年相對恆指跑贏33.9%,三個月跑贏19.9%,另類龜兔賽跑




10倍市盈率,0.425市帳率,5.6%收益率…. 巴黎歐萊雅,你值得擁有!

從買樓收租角度(雖然冇回贈  ),新鴻基值得買少少放埋一邊(安枕無憂)。





本年三月份除淨前(收息$1.25), 曾經分三次不同價錢,不同數量於 $91.45 , $90.5,  $89.9 購入新鴻基股份.平均價$90.4725

如扣除已收取中期息,  三月份平均成半$89.2225.

另外過往一年相對恆基,新世界,信和,長實….新鴻基表現中規中矩排第三。

這五隻本地地產股,過往一年只有新世界跑輸盈富基金2800。






https://webb-site.com/dbpub/ctr.asp?i1=9&i2=182&i3=13537&i4=3&i5=39&rel=0&d1=2021-11-08


資訊來源

EJFQ


新鴻基地產 (00016) - 業績公告/派息(其他權益)紀錄



郭氏家族出手時間及價錢



盈利預測走勢(向下,希望下次冇減少派息)


息率區間距離中位數負1.7個標準差


綜合損益計算表



債項(現金)/股東權益 17.4%


過往一年圖表

No comments:

Post a Comment

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。