Wednesday, November 16, 2022

恒生 vs 領展 - 換貨

今天的流水帳…(第一次學人寫流水帳😅)

想入貨多天,但無錢,老人家手腳慢,打招呼無人理,打劫怕俾人捉,又找不到寂寞的心,攝高床板諗幾晚,思緒起伏,突然醒起,還有要減磅的恒生,近期好似升返$12X 以上。

恒生昨天收$125.9,今早坐低,叫個$40早餐,9:45📞問問恒生乜嘢價,125.7.  / 125.5.    想咗半秒,寧願收少千多元,$125.5直沽。 收市價$122.9  , 數字上每股收多$2.6 ( $125.5 - $122.9)。

去土瓜灣寶馬簽文件及放低💸,茶餐廳食個午飯,土瓜灣步行返旺角,去銀行過數。

下午三點三回到家中,見到領展$56.1 , 排 $56,一分鐘後電話響"入齊",收市$56.1,唔計使費有一毫子執(計埋使費當然蝕本)。前天收市價$56.5,  今日高低位 $57.1 : $55.9

領展,21 Nov 2022(星期一) 除淨 ,趕唔切提貨,通知證券行星期五做SI, 放返入去中央結算。

$56 的領展,唔算好平,亦唔算貴。12月31號收息,$1.5551,即係45天定期。





餘下的一半資金,考慮加注中電,但近日中電升幅太高,睇定啲先。

下半年第15注 領展 $56 (領展 - 蝕本貨💰)


資料來源

EJFQ















No comments:

Post a Comment

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。