Wednesday, November 9, 2022

財富管理 - 賺取二千萬。

標題寫20,000,000,應該可以吸到👀.

先至聲明純粹搞笑,如有任何得罪,唔好插得咁深!





睇完呢單新聞,原來香港真係好多心地善良有錢又有一顆寂寞的❤️❤️‍🔥的好💋👄人


近日所有投資輸錢輸到乾塘(接近裸泳),今日朱先生又話要請食豉椒炒魷,如果恆指跌到落萬三,真係兩餸飯都冇錢買,唯有諗吓有乜嘢搵錢捷徑? 




決定明天第一時間去公眾圖書館借本關於如何結交異性的書本(同財經書籍一樣,最多人借嗰本應該係最🔥),跟手上網有冇柬埔寨流出的電話對談劇本研究吓🧐,港產愛情片啲甜言蜜語唔知有冇幫助


學用📞談🫀唔講💰💸,更唔好扮財演微信女講股票債券投資(輸多過贏,冇人信),最好梗係扮,軍人,飛機師,現時流落喺烏克蘭,為人類自由,為世界和平而戰。

殷商也可以,做生意要錢周轉都好正常,扮老散話恆指唔夠萬七,借少少💰補倉也不太過,吃了長生不老藥乾隆皇帝條橋也曾經有人用過搵食騙子自稱認識不死乾隆皇 騙深圳富婆4千萬 |




假設維持舒適退休生活的每月開支平均需要21,287元 

財富管理 :維持舒適退休生活要幾多先得?)

二千萬夠用78.3年,如果取得芳心,直接呃佢一世,咁就晚晚有湯水,可能命都長幾年!


歡迎大家提供有用資訊(特別是寂寞💕💗聯絡辦法)🤣🤣🤪






資訊來源
https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E7%99%BC/834438/43%E6%AD%B2%E5%A5%B3%E4%BA%A4%E5%8F%8B%E5%B9%B3%E5%8F%B0%E8%AA%A4%E4%BF%A1%E7%94%B7%E7%B6%B2%E5%8F%8B-%E5%85%A9%E5%B9%B4%E9%96%93%E8%A2%AB%E9%A8%99%E7%B4%842000%E8%90%AC

https://www.am730.com.hk/%E6%9C%AC%E5%9C%B0/%E7%B6%B2%E4%B8%8A%E4%BA%A4%E5%8F%8B%E5%B9%B3%E5%8F%B0%E9%81%87%E9%A8%99%E5%AD%90-43%E6%AD%B2%E5%A5%B3%E7%97%9B%E5%A4%B12000%E8%90%AC%E5%85%83/347011

1 comment:

匯豐 - 芭蕉扇

昨天出席匯豐在九龍灣展覽中心下午舉行的非正式股東會議 。 眼見今年出席人數較上一年少, 老股民年紀佔大 , 出席人數慢慢減少中。 年輕一代股票放在銀行或證券行, 較少出席這類股東會議, 有氣有力有時間不如去旅行散心( 所以儲錢較上一輩人少 ) 。